Middag



              I dag blir det köttfärsfyllda paprikor och
              en grönsallad till middag.....och paprikorna
              är redan klara, var uppe med tuppen i dag
              för jag ska jobba nu två nätter igen.........



            Nu ska jag gå och baka en liten god kaka
            som är glutenfri och heter Mandelpeppar-
            kaka med Lingongrädde.......det tycker jag
            att en Småländska kan bjuda en Värmländska
            på i natt.......om vi får någon tid att fika.....A...

Kommentarer
Postat av: Mariana

... men Du ä la för underbar goe Anita! <3



Nu blev jag alldeles varm i hjärtat. :)

Då ska vi ta oss en lååång, härlig fika!

Du kan få köra inatt,(jag körde natten som var)

och med Dej vid ratten går det ju undan, det vet vi.



Vi hoppas på en lugn natt. Snart ses vi... kram..

2011-11-02 @ 18:18:14
Postat av: Anita

GodMorgon Mariana.....Visst ska vi fixa till en extra lång fika paus i natt....ska bli härligt att snacka lite över en god kaka och kaffe.....och en lugn natt blir det säkert....Kram....

2011-11-02 @ 19:28:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Tack för den Goe Kakan, Goe Anita!



Vi fick en lugnare natt än på länge, det var vi värda...:) sen satte det ju igång med larm som vanligt på morronen.



Idag har jag sovit länge... så jag ska nog orka den här tredje natten också.



Hoppas att Du sovit gott och känner Dej laddad för ytterligare ett arbetspass. Det fixar vi galant, med lite framförhållning.. haha..kram..

2011-11-03 @ 19:10:04
Postat av: Anita

Hej Mariana.....vad bra att du har sovit länge i dag....klart att du klarar sista natten också....jag är alltid laddad när vi ska jobba det vet du.....vi är ju ett vinnanade team...haha.... ses snart kram.......

2011-11-03 @ 20:29:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0