Han med rösten



            Jag kunde så fort dom hoppade ur bilen
            konstatera att han med "rösten" var nog 
            inte med.......och mycket riktigt .....han
            var sjuk i dag så han kommer i morgon 
            sa de som levererade pannan....en far
            och son såg det ut som.......och rösten
            tillhörde ju ingen av dessa och det hade
            jag ju konstaterat när jag såg dom hoppa
            ur bilen....så fortsättning följer............A.... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså det var en sån snygging som ringde;)

2011-11-21 @ 07:29:57
Postat av: Anita

Ja du Madde hur han såg ut får jag nog aldrig veta...men rösten var "snygg"......Kram.....

2011-11-21 @ 09:44:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0