Fy Sjutton

            

     Lördag morgon .....och jag som skulle
     jobbat i natt....men av det blev det nada
     jag har ont i ryggen....inte ryggskott
     utan jag tror att jag tänjt ut en muskel
     jag har nämligen ont fråmåt mot ljumsken
     och bakåt ner mot benet och sedan lutar
     jag åt den onda sidan alltså åt höger.......

     I går tyckte jag det var såå träligt att inte
     gå och jobba så jag drog ner persiennerna 
     i köksfönstret och det har jag nog inte gjort
     de senaste 10 åren........och det ser inte ut
     som det blir någon bättring i dag heller utan
     jag får väl gå här och luta....................men
     persiennerna har jag dragit upp.................

     Nej nu är klockan 10 så då ska jag ringa sonen
     Magnus och kolla om han är vaken, vi har lite
     ärende som vi ska göra i stan och då skulle vi
     passa på att kika in till dom en stund........A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0