Porslin



                   Magnus har plockat ut lite porslin som
                   han inte vill ha med till det nya hemmet
                   tillsammans med Anna utan det skulle
                   kastas men då kom den där Smålänningen
                   fram i mig så nu står det nydiskat på mitt
                   köksbord.....och Goe Gubben säger att
                   nu måste jag slänga något annat som jag
                   har i mitt köksskåp för att få plats med detta
                   jag tycker i för sig att det skulle vara bättre
                   att köpa ett skåp till.....men det får jag nog
                   vara tyst med ett tag...........A.................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Oj vad fina grejer.

Vad roligt för dig.

Klart det blir ett skåp till.....



Kram Madde

2011-05-10 @ 12:06:06
Postat av: ANITA

Med lite ommöblering fick jag faktiskt plats för allt.....kram

2011-05-10 @ 13:16:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde Q

Vad glad jag blev nu...hjärtat.

När du hade skrivit i min blogg att jag fick dina änglamuggar!

Tack vännen.....dom är ju så fina.Så himla goda att dricka kaffe ur:)

Du är snäll du.



Puss puss

2011-05-10 @ 13:44:17
Postat av: ANITA

ja det är bara att du tittar in och hämtar dom när du har vägarna förbi....Kram.....

2011-05-11 @ 06:47:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0