Nystekt strömming



            Nystekta strömmingar som jag ska lägga på
            en knäckemacka och till det en kall pilsner....
            jag har lagt ihop dom två och två och mellan,
            en kräm bestående av Bregott med havssalt
            en pressad vitlöksklyfta och persilja......mums



      Haha här ligger det en riktig livsnjutare i kuvösen
      där termometrn stod på 29 grader.....vilken stil
      och han sov som en stock, han märkte aldrig
      att jag tog ett kort på honom.........A.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fasen vad läskad jag blir....både av strömmingen och av Luddes gazzande.

Ja du en knäckemacka med strömming i magen och sedan inta Luddes ställning.....då är lyckan total.



Kram Madde

2011-06-01 @ 09:43:41
Postat av: Anita

Haha...ja då är man en riktig livsnjutare...kram...

2011-06-01 @ 10:14:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0