Norrköpingsströmming



        Jaha då har Fredric och Erik varit iväg till
        Norrköping och fiskat strömming, så nu har
        jag 6,5 kilo att rensa....men jag tycker det
        är roligt att rensa strömming så det gör inte
        så mycket.....dom är ju bara så himla färska
        så att ryggbenet är  svårt att få bort............



        Så fick jag även besök av Goa Wilma som i
        Kväll landat för hon har varit till Rhodos sedan
        i Tisdags med sin moster och Ludde tyckte det
        var roligt att träffa henne.......och jag också
        naturligtvis.......................A..........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej du...jag har säkert kommenterat det här inlägget 20 gånger,det är något fel med blogg.se tror jag.Jag kan inte svara på kommentarerna i min blogg heller...gaah.Men nu är det ny dag,så jag testar väl igen.Vi får se...om några dagar så kanske du har fullt med kommentarer på det här inlägget.Men då vet du i vilket fall varför.

Det jag vill säga är att STRÖMMING....är så jäkla gott,så rensa på du.



Kramar i massor<333



Madde

2011-05-30 @ 09:24:37
Postat av: Madde

Tjohoo såg du, det gick att kommentera idag.

:)

2011-05-30 @ 09:25:19
Postat av: Anita

Ja det är möjligt att det var fel på blogg.se men jag har inte haft tid att vara inne på hela helgen....men tycks det funka....ja idag blir det nystekt strömming och potatismos...kram....

2011-05-30 @ 13:04:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0