Måndag 16/5



          Ja då var mina tre jobbar nätter gjorda och det
          känns skönt för nästa gång jag jobbar en helg
          med tre nätter är det den 5 Augusti och Ludde
          fyller även 2 år den dagen..............................

         När jag vaknade vid 1330 i dag så var jag rätt
         lurvig i bollen så jag åt lite snabb frukost och
         sedan blev det en långpromenad med Ludde så
         att jag fick rensa huvudet lite..................



          När vi kom tillbaka tittade vi i postlådan och där
          låg det lite läsbara tidningar och denna bok......

          Jag har alltid tyckt att Patrik Sjöberg var lite dryg,
          tuff och sedan att han har missbrukat, gjorde ju inte
          att han steg mera i kurs hos mej...............men nu
          har jag full förstående för hans beteende, efter bara
          har läst två sidor av hans bok........har jag insett att
          man ska absolut inte döma människor så lätt-
          vindligt som man gör.....När jag läst boken åter-
          kommer jag med hur jag tyckte den var........A.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med och även jag har tyckt han var dryg och överlägsen,nu skäms jag för mig själv,så snabb att döma.Vi människor har så lätt att döma,vi tror oss veta fast det är inte samma sak som ATT veta.

Känner starkt med honom och alla andra drabbade små barn som blivit utsatta AnetteQ

2011-05-16 @ 19:38:57
Postat av: Anita

Hej Anette....Håller helt och fullt med dig om detta..Vi är alla Mammor och Pappor och vi Älskar våra barn......fast vi har olika förutsättningar....Kram..

2011-05-16 @ 23:21:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Fast barnen har olika förutsättningar skulle det vara......mycket elände finns det ...tänker också på dessa små nere i Thailand där alla turister kommer och utnyttjar dom.....Kram...

2011-05-17 @ 11:16:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0