Lördag f.m



                   Utsikten från vår husbil.............



               Just nu håller de på att bygga ut fisk-
               affären i Hjo....så därför fick vi inhandla
               våra färska räkor från denna lilla fiskeboa



                   Här är det vitsippor i parken..............



                 Jodå visst har vi varit på loppis...det
                 är en bloggerska....Marie som hade
                 loppis i trädgården....och visst var det
                 Fjugestafolk där....eftersom jag och
                 Ann-sophie cyklade och jag köpte detta
                 skåp som jag inte visste hur jag skulle
                 få hem....så träffade vi naturligtvis på
                 en Fjugestabo vid namn L-E Antonsson
                 som då var vänlig nog att hjälpa mig med
                 få fast det på pakethållaren med hjälp av
                 buntband eller som Goe Gubben säger
                 kattstrypare...............Tack L-E vi fick
                 hem det helt till husbilen.......................



                 Ja nu är räkorna uppätna och Ann-
                 Sophie och Goe Gubben har varit
                 och tagit temperaturen i Vättern och
                 det var + 10,5 grader....förra året
                 när vi var här och badade var det
                 bara +9....så vi får se om det blir
                 ett dopp i morgon innan vi åker hem..

                 Ja sedan så sa jag att jag ville köpa
                 en dänkflaska.....och alla i mitt sälskap
                 skrattade och sa att det heter stänk-
                 flaska....och jag blev lite f-bannad så
                 jag googlade på namnet.....och det är
                 just en sådan jag vill ha...............men
                 folket jag omger mig med är ju lite
                 primitiva..................A....................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Ha ha ha.....så du träffade lite Fjugestabor i vilket fall..

Fint skåp vännen.



Kram Madde

2011-05-09 @ 09:03:11
Postat av: ANITA

Ja och så såg vi två andra Fjugestabor också....som du känner....Kram....

2011-05-10 @ 06:54:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0