Fredagen

              

               Klockan 0625 hörde jag Goe Gubben och den
               minste sonen Erik i köket........Erik skulle hämta
               en matlåda med potatisgratäng och fläskfile......

               Så hör jag Goe Gubben säga hej då och gå ut
               genom dörren.....Erik är fortfarande kvar och kommer
               in till mig och frågar om han ska stänga av tv:n
               som Goe Gubben glömde.......ja gör det du säger
               jag till Erik...som då stänger av den....och innan han
               går säger han till mig....Du Mamma du kan ta en riktig 
               lång sovmorgon idag för det regnar och är grått ute..
             
               Jag läser sedan tidningen i sängen och sätter på tv:n
               för att titta på godmorgon........klockan åtta ringer min
               diabetessköterska för jag behöver lite nya recept när
               jag ska åka utomlands........sedan får jag några sms
               från Magnus........vilken tid som passar för att hjälpa
               honom att putsa fönster i morgon.....sedan ringer det
               en Dam från Motormännen och vill ha tag på Lars......
               nu är klockan ca 0845..........och sedan vaknar jag
               1125...?????? jag somnade om som en stock................
               så denna dag har gått himla fort för jag hämtade upp
               Goe Gubben på AtlasCopco klockan 1400 för vi skulle
               ut och handla på Marieberg............ja sedan blev det
               en ny tv och lite goda kräftor............A........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0