1:a Maj



            I dag har jag skördat mina första rabarber
            och gjort en paj och till det vanilsås..........
            
          

                             Kuvösen är nu städad och ommöblerad
                             och jag blev nöjd.....mycket luftigare
                             blev det...............



                 Mitt fynd från en sopcontainer blev så här
                 bra med lite vit färg och dynor...nu åker
                 dom in till stan, i Erik's hall ska dom stå...
                 Ludde behåller vi dock kvar i Fjugesta.....A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint det blev i kuvösen.....

Rabarberpaj....det finns ingen som blir så god som den på de första spröda fina rabarberna.



Kram

2011-05-02 @ 07:00:41
Postat av: ANITA

Ja kuvösen blev bra efter ommöbleringen...och pajen var god....den första för året är bäst....kram...

2011-05-04 @ 09:43:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0