Torsdag 3/3



       Godmorgon, redan torsdag den 3 Mars, här pinnar det
       på måste jag säga......jag har tillbringat ett par nätter
       på jobbet denna vecka men nu är jag långledig..........
       I dag har jag en tid uppe på VC för en kontroll av under-
       redet det blir inte så ofta nu när man kommit upp så här
       lång i åldrandet..........Jag vet inte om det kan bli någon
       viktkontroll på lördag, för jag bad Goe Gubben att köpa
       batterier till vågen, och då fick han den briljanta ide'n
       att han skulle skicka efter dom från Kina...av alla ställen..
       men hur som helst så tar det ju lite tid ca 3 veckor, så vi
       får se om de hinner komma nu de närmsta dagarna.....



       När jag köpte dessa tulpaner var de nästan helvita
       det var bara lite rosa uppe i toppen.....men nu har
       de gjort som blåmärken brukar göra, det rosa har
       spridit sig nedåt så nu är tupanen rosa melerad....
       jättefin tycker jag den blev........I går kväll gjorde 
       jag en kålpudding, men som alltid springer man där
       och provsmakar...och goe skulle ha med matlåda så
       i dag får jag tänka ut någon ny maträtt för det finns
       inte så mycket kvar av kålpuddingen........men nu är
       det dags för frukost och det blir fröbröd och en god
       kopp kaffe.....Ha det bra...........A............................ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0