Tiden



        Det är nästan en vecka sedan det blev ett
        inlägg här på bloggen men det har varit
        mycket nu.......I måndags var jag en sväng
        till Marieberg och handlade.....I Tisdags var
        Wilma här och i Onsdags hade vi nattmöte
        på jobbet och sedan jobbade jag, på Torsdagen
        sov jag och var sedan och tog ett sista cytolog-
        prov, nu är man för gammal så nu är man bort-
        tagen ur dom rullarna, sedan jobbade jag natt..
        I Fredags sov jag sedan kom Tornado på efter-
        middagen och städade.....sedan var det en ny
        jobbarnatt.....Lördag sov jag sedan kom svär-
        mor på eftermiddagsfika och nu är det duschen
        som gäller sedan är det dags för ännu en jobbar-
        natt......men i morgon ska jag äta en god köttbit
        och till det ett gott glas rött...det ser jag fram emot



                 Nu är det bara 7 dagar kvar sedan drar vi på
                 en veckas semester....oj vad skönt det ska bli
                 att åka ifrån detta träliga väder som de sista
                 dygnen har bestått i ömsom regn ömsom sol
                 ömsom snö och ömsom blåst....det ska jag komma
                 ihåg när jag ligger och klämmer i solgasset...........
                 Ha en bra lördagskväll.................A....................

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Ha ha ha där kom det allt lite närkingska från dig min lilla smålänning.

-Ja visst har vi "träligt" väder här just nu......så njut du som ska lämna rusket.

Du behöver inte oroa dig för mig......

-Du vet jag trivs som fisken i vattnet i detta mulna grårusk;)



Kram kram



Madde



Mmmmmassor av kramar

2011-03-14 @ 07:59:16
Postat av: ANITA

Haha...nästa vecka så här dags hoppas jag att det träliga vädret inte är med oss....jag ska ligga och kisa mot solen och tänka på dig....Kram......

2011-03-14 @ 10:00:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0