Sjukt



        Jag har blivit sjuk......bihålsinflammation, det får
        jag alltid när alla andra blir förkylda.....jag får så
        in i bengens ont i huvudet och jag kan knappast
        tugga för det värker varenda gång jag biter ihop..
        och täppt blir jag och det går inte att snyta ut......

        Det satt en Dam framför mig på planet ner till
        Teneriffa och hon hostade konstant hela tiden
        och ibland lät det nästan som om hon kiknade,
        och jag tänkte då att den där hostan behövde
        hon nog söka för......jag vet inte om hon smittade
        någon men i ett plan cirkulerar ju luften runt hela
        tiden, utan att ny luft tillförs så det finns lite baselusker
        som far runt dessa fem och en halv timma man sitter
        där.......jag skulle ha jobbat en trenätters nu till helgen
        men det blir till att ligga hemma och kurera sig...A.......




      

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ha ha ha....det var ju så där jag smittade ner alla med mycoplasma(smittsam lunginflammation) när jag och älsklingen var på bröllopsresa till just Tenneriffa.Då var det jag som var den där damen som satt och hostade och alla tittade snett på.....

Men vad tråkigt att du blev sjuk vännen.

Men du vet ju.....VADEMECUM botar allt;)



Kram kram

2011-03-31 @ 22:34:49
Postat av: Anonym

Teneriffa.....du vet att jag HATAR stavfel;)

2011-03-31 @ 22:40:35
Postat av: ANITA

Hej Madde....Ja det är inget kul att vara sjuk..det kanske inte var den hostade Damen som smittad mig...

Erik var dålig när vi kom hem....men skönt att vi hann hem.....nu ligger jag nerbäddad, det och vademecum är nog bästa boten...Kram.....

2011-04-01 @ 10:57:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0