Packa


         Godmorgon.......................
   Det var himelskt att få sova i den
   egna sängen i natt efter fyra nätters
   bortavaro......Måndag och ny vecka
   igen...nu har jag två lediga dagar
   då jag ska ägna mig åt tvätt och
   strykning av sommarkläder..och
   det går väl an, men sedan kommer 
   jag till momentet packning....vad ska
   jag packa ner och vad ska jag inte
   packa ner....vi ska bara ha en res-
   väska har vi bestämt...men Goe Gubben
   behöver säkert inte så mycket med sig
   där får jag nog vara hård och "sålla" så
   får jag nog plats med mitt....................

   På Onsdag blir det medarbetarsamtal och
   sedan två jobbarnätter med rara Tarja...
   sedan är jag ledig i 14 dagar...skönt.......
   hoppas att våren har kommit lite längre
   då......just nu sitter det en lite pippi utan-
   för fönstret här och sjunger.....så den är
   på "g"...våren............A........................

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0