Motion och Bad



       Solnedgång från Bergavägen.......Lars, Ludde och jag
       tog en riktig långpromenad efter kvällsmaten......och
       fort gick det....jag var alldeles skakis i benen när vi
       kom hem....och Lars var så frusen så det blev att fylla
       badet med hett vatten när vi kom hem...Han badade
       medan jag tittade på halv åtta hos mig...sedan var det
       min tur att lägga mig i badet......oj vad skönt det var
       jag satte på ångfunktionen och man känner riktigt hur
       porerna öppnar sig.....sedan blev det en kall dusch och
       nu väntar fotvård och ansiktsmask.....när jag ligger där
       i badet lyssnar jag alltid på radio Kumla 94,3 oj oj oj..
       vilken bra musik de spelar....nu fotvård........A............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0