Packar



            Fy sjutton vad svårt det är att packa.......om man ska
            vara borta länge hur ska man veta vad för kläder man
            behöver och hur kommer vädret att vara......men som
            alltid när jag packar så tar jag med alldeles förmycket

            Det är varmt och kladdigt ute så det är tur att jag har
            tunnan att doppa mig i och sedan går jag omkring i
            den blöta baddräkten så att kroppen kyls ned...........

            I eftermiddag blir det en tur till Marieberg.......jag ska
            köpa mig lite tunna tröjor och så ska vi handla mat
            som vi ska ha med i husbilen.....jag blev så glad när
            jag hörde att det var böngroddarna som de trodde var
            smittkällan i Tyskland....men nu var det ännu ett falskt
            alarm.....att det ska vara så himla svårt att hitta smitt-
            källan tycker jag är konstigt....men det blir att dra 
            genom Tyskland i en hiskeli fart......men vi ska stanna
            i Moseldalen och inhandla lite goda viner........nej nu 
            är det dags för ett dopp i tunnan igen...hej hej.....A.... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt det låter.

Semester Anita....njut nu för sjutton vännen min.

Nu är den äntligen här!



Kram Madde

2011-06-08 @ 09:41:00
Postat av: a

Ja semester...äntligen.....ja här gäller det att njuta varje sekund....snart är man tillbaka i den vanliga lunken igen....Kram.....

2011-06-09 @ 15:51:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0