Nationaldagen



         Oj oj oj efter 4 jobbarnätter så proteterar min
         kropp högljutt i dag........det känns som om jag
         själv skulle behöva hjälp av hemvården med
         diverse göromål......kroppen protesterade bara
         av att vända sig i sängen i morse..........och inte
         blev det bättre av att Goe Gubben kommer och
         säger att jag ska plocka ihop kläderna som jag
         ska ha med mig på semestern....för att den högen
         måste halveras..???????......Håhåjaja i dag är det
         tungt....men vi ska åka och hälsa på Magnus och
         Anna i deras nya gemensamma lägenhet i e.m
         det blir kul...jag har köpt inflyttningspresent så
         det är klart..........mina fingrar protesterar när
         jag sitter här och knappar på datorn så nu slänger
         jag in lite bilder från trädgården som jag tog i går....



              Klätterhortensian i ett murket päronträd....



                Fina blommor i min paradisbuske....



            Utslagen blomma i rhododendron busken



                         Kinesisk azaleabuske......



                             Hosta............

           Ja det var det.......nu blir det till att vila lite...Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0