Dag 6 15/6



      Vaknade till en solig och varm morgon + 23 grader
      och klockan är inte 11 ännu, frukosten är avklarad
      och Goe Gubben tog sig en cykeltur för att handla
      färsk god baugett......Ludde tvär vägrade att gå förbi
      stället där han blev utskälld av alla hundarna igår, så
      det blir att hitta en annan promenadväg.....men i
      morgon är vi på rulle igen.........jag längtar ner till
      havet......Jag har hängt ut vår Svenska flagga, så
      att de kan se att vi är landsmän med Zlatan.......



         Ja den här ställningen kommer vi att ha idag
         jag skall också slå mig ner och ta fram sommar-
         duken......Ha det gott därhemma.....A.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0