Dag 5 14 Juni



        Ja då har vi kommit 3 mil söder om Franska Dijon
        senapens huvudstad.......vi har idag åkt ca 45 mil
        allt som allt från starten blir det lite drygt 200 mil

        Vi bor på en campingplats mitt i vindistriktet
        Bourgogne....Goe Gubben har precis varit och
        inhandlat en flaska rött för 90 kronor och den har 
        vi nu avnjuta till hemmagjord pyttipanna.....men
        jag har glömt både rödbetor och lingonsylt ......

        Lite utanför campingen är det som sagt vinodlare 
        så i morgon kommer Goe Gubben att ta cykeln
        för om möjligtvis det kan finnas någon som vill
        visa hur man gör och provsmakar vin............
 
        Jag tänker gå och slänga mig i poolen för nu är
        det drygt +30 grader och hög luftfuktighet.....

       Vad roligt att det finns de som vill få en hand-
       broderad duk i Augusti......det är bara att anmäla
       sig så är man med.......A...................................   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0