Onsdag 27/7



        GodMorgon.......<<<..

    Vilket väder man vaknade upp
    till idag.......det blir att pressa
    fläsket i solen på altan ...........

   Erik ringde i går kväll och beställde
   en rabarberpaj som just nu står i
   ugnen..........Jag är utan kran i
   köket för den gick sönder i går
   när jag skulle torka av den så det
   blir att diska det som inte går att
   diska i maskin ute i tvättstugan,
   får hoppas att Goe kommer hem
   med en ny idag.......för just nu
   känner jag mig handikappad utan
   kran...."vanans makt är stor" sa
   allt min gamla mamma när något
   sådant här hände, och det hade
   hon alldeles rätt i.................

  Hoppas ni får en bra dag.......A......

Kommentarer
Postat av: Madde

"Vanans makt är stor"....jo men visst är det så.

Önskar dig en trevlig dag med vännen.



Kraam

2011-07-27 @ 15:22:18
Postat av: Anonym

Underbart väder idag,sol och varmt,gött!Haft stortvätt av täcken,kuddar,bäddmadrass,härligt.

Nu grilltime med familjen.Ha det gott Kram AQ

2011-07-27 @ 18:04:48
Postat av: Anita

Hej Madde....visst är det roligt med gamla ordspråk...och min mamma var en fena på att citera ordspråk....och det är sådant som jag kommer ihåg från henne...Ha det gott ni med så ses vi i morgon...kram....

2011-07-27 @ 20:22:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Annette....visst har vi haft kanonväder i dag...jag har legat på altan och stekt fläsket hela dagen så nu svider det lite i skinnet...vi har också haft grillkväll...gott gott...kram.....

2011-07-27 @ 20:24:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0