Korvgratäng



           Gratäng med falukorv, lammkorv och bacon
           har jag gjort nu på morgonen, jag hann ock-
           så att baka bröd, både korvgratängen och brödet
           enligt lchf-recept......vågen visade på + 4 kg
           efter semestern så nu jäklar gäller det att ta i
           med hårdhandskarna........mina två fönster i
           köket är också putsade......nu tänker jag ta
           ett svalkande dopp i tunnan och sedan kryper
           jag ner i sängen för den har jag inte hunnit
           bädda ännu.............A..............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Såg mumsigt ut....



Kram

2011-07-25 @ 09:10:49
Postat av: Anita

Ja det smakade rätt gott faktiskt.....det är ju lchf nu som gäller, men det behöver ju inte du tänka på......Kram.......

2011-07-25 @ 13:51:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0