Fredag 29/7



             I dag säger min ena hjärnhalva att det är en 
             typisk strykdag,men den andra hjärnhalvan
             säger att det är en typisk slappardag.....och
             jag tror att jag vet vem som vinner..haha....
             men jag tvättar mattor i dag alltid något och
             så har Erik och jag ätit frukost, men nu drog
             han ut på en springarrunda i spåret...........

             Det är ju inget solarväder precis men min
             utetermometer visar + 21 grader nu.......
             och solen finns ju där, det är bara lite moln
             i vägen.......Jag letar lite recept på nätet för
             i kväll vill jag äta något riktigt gott och ev
             öppna en flaska fint vitt vin från moseldalen
             jag är sugen på skaldjur av något slag.......

             Nej hörninini det här går inte nu ska jag
             fälla upp strykbrädan sedan fär vi se vem
             utav hjärnhalvorna som vinner.......bilder
             kanske kommer senare i dag på det.....A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0