6/7..Erik fyller 23 år



                     Grattis Erik på din 23 års dag........
                     Grattis Madde på din 44 års dag........

           Den här synen mötte oss när vi gick 100 meter från
           vår husbil........Vi står på Nybrostrands camping och
           det ligger ca 7 km från Ystad och 3 mil till Simrings-
           hamn....................vi var egentligen på väg till Simrings-
           hamn när jag fick se denna camping och vi hade sådan
           tur att det fanns några platser kvar................



         Här är beviset på att jag har badat.......+ 19 grader var 
         det i vattnet och + 23 i luften klockan 17.....



                 Så härlig lång sandstrand..............


   

            Det fanns inga skyltar om att det inte fick vara
            några hundar på stranden så Ludde fick följa
            med och sola lite.....för det var bara vi på stranden
            det fläktade skönt för honom där...........A..............         

Kommentarer
Postat av: Madde

Man tackar,man tackar.....det var rart av dig att komma ihåg lilla mig.



Kram Madde

2011-07-09 @ 08:52:03
Postat av: Anita

Klart men kommer ihåg dig....du är ju född på samma dag som min lille är född.....Grattis igen...kram...

2011-07-09 @ 23:06:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0