15 Juli



             I dag är det 5 veckor sedan vi åkte på
             semester.....vart tog dessa veckor vägen,
             men vi har hunnit med mycket.....åkt långt
             sett mycket...ätit gott, solat och badat på
             både Franska Rivieran och Spanien........
 
             Men på måndag börjar allvaret för Goe Gubben
             jag är ledig tre veckor till innan det är dags
             att sätta sig i kommun bilen och åka runt....
             Just i dag står jag i köksfönstret och tittar ut
             på regnet som faller............



             Så äter jag lite godis emellanåt..........A....... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt det låter.....



Kram Madde

2011-07-17 @ 07:54:03
Postat av: Anita

Usch....jag får faktiskt lite Ågren....Kram...

2011-07-17 @ 20:00:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej det ska du inte ha....Tänk vad härligt ni har haft det.Du har massor av semester kvar.

Att det regnar ja visst....men efter regn kommer solsken.....och godis är gott för själen.

Det där är riktig vardagslyx det;)



Kraaaaam<3

2011-07-20 @ 09:25:39
Postat av: Anita

haha jag du Madde, det kommer faktiskt lite solsken efter regnskurarna..... jag ska nog inte klaga, allt har ju ett slut...och jag har fortfarande ledighet kvar det känns skönt, men det går alldeles för fort....Kram.....

2011-07-20 @ 11:41:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0