Tisdag 8/2



          Nu har Goe Gubben fått vårkänslor för nu har han
          inhandlat frö påsar....persilja, dill och basilika......
          det blir bra att ha krukorna vid grillen det är bara
          att repa av och lägga på köttbiten gott..............

          Denna natt har Tarja och jag varit ute på snöiga
          moddiga och hala gator och skogsvägar............
          Träden dignar av blöt snö och en del hade dråsat
          i backen.......våra rundor tog ju bra mycket längre
          tid än normalt i detta väglag, det som räddade
          natten var att det inte var så många larm från
          våra brukare.............



          Tung blötsnö rasade från taket och ner på
          framrutan..................



                               Fin fågelstuga..........

             Nej nu är det hög tid att krypa ner under täcket
             Nu är jag långledig till nästa helg, men i morgon
             har vi APT med alla nattare................A..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag förstår att det tog längre tid för er ute på vägarna.

Mer snö kommer har de ju lovat.....huu jag vill inte ha mer nu.

Kram

2011-02-09 @ 08:56:46
Postat av: ANITA

Nej nu kan det vara bra med snö...nu vill jag ha en låång vår.....Kram...

2011-02-09 @ 10:37:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0