Tisdag 1 Februari



         Ny månad i dag så himla skönt.....vädret är
         si så där men det är lika bra att denna smutsiga
         snö försvinner nu, det enda är att det blir så halt
         nu igen på gatorna.......Semle dags men det gör
         inte mig ett dugg för jag tycker inte om semlor...

 


     Jag har beställt en kokbok
     med LCHF mat, men nu tycker
     jag att det går trögt så det är
     nog kanske dags att gå ner
     och  få flärpen aktiverad
     så att jag får tillgång till tränings-
     lokalen, det var ju ett nyårs-
     löfte att jag skulle börja träna,
     men jag sa ju inte när.....men
     nu känner jag att det är hög tid.

     Det händer inte så mycket annat
     intressant här på Dammgatan, i
     dag ska jag nog laga någon god
     kycklingtätt tror jag, med riktig
     tjock sås med mycket grädde i..

     Hoppas att vi alla får en bra dag...A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0