Taxfree........



     Nu har den kommit taxfree katalogen......det pirrar
     lite extra i magen när den kommer för nu är det
     snart dags att dra iväg..........



       Oj vad jag längtar till värmen nu efter denna kalla
       vinter.....ska bli så himla skönt och jag ska inte klaga
       en enda gång att det är för varmt i solen.....nej nu ska
       det pressas...........

       Jag har varit uppe hos min diabetessköterska och där
       fick jag med beröm godkänt......mina värden var jätte-
       bra långtidsvärdet på mitt blodsocker låg på 5,4.........
       och mitt blodtryck var 120/60........sedan att jag gått
       ner i vikt och minskat mitt midjemått tyckte hon var
       skitbra, och jag fick hennes fulla förtroende att minska
       mitt insulin själv......det hade jag ju redan gjort utan
       hennes medgivande och det är bara att fortsätta......
       du kan ju det där som hon uttyckte det................

      Nu är det dags för en promenad med djuret.......A........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0