Solglasögon



       Jag har lånat hem tre solglasögon från en internet-
       butik, behöver nya med till Teneriffa......



                                Det blev de här...............



                 Insidan var snygg tycker jag........



                       Bågen kostar 595 kr..............
                       och eftersom jag har progressiva
                       glas så kom det till 800 kronor...
                       så tillsammans blev det 1395 kronor
                       det tycker jag är helt ok för ett par
                       solglasögon med min styrka i så att
                       man kan ha dom hela den soliga
                       sommaren..................A..............  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0