Sjal





         Nu blir jag alldeles sjuk...varför kan inte jag sticka
         för.....jag vill ju ha denna sjal som jag har mönster
         till......förr i tiden fanns det hemsömmerskor (min
         mamma var det ) och kanske hemstickerska ock-
         så.....jag skulle gärna stå för garn och stickor och
         även betala ett par hundralappar om det fanns någon
         som kunde hjälpa mig.......jag tycker den var så snygg...

        Annars tänker jag ta med mig minnet av denna kyla till
        Teneriffa, jag ska ligga där och gassa i solen och tänka
        på hur jag frös om händerna i morse när jag var ute med
        Ludde.....oj vad skönt det ska bli........i dag ska jag (bara
        jag) äta lutfisk, jäklar vad gott det ska bli..........A..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0