Psoriasis



         Jag har i dag varir på hudmottagningen på USö och
         fått konstaterat att jag har psoriasis i hårbotten och
         på en armbåge........jag började tappa hår för 3-4
         år sedan och det kliar svider och bränner i hårbotten
         det går i skov, ibland är det bättre och ibland är det
         sämre.....det var två unga rara doktorer som konstaterade
         denna diagnos.....de frågade om jag hade haft ett skov av
         min ulcerös Colit och jag hade ett skov i somras och dess-
         förinnan var det ca 4 år sedan, så de satte ett samband med
         uppblossning av psoriasis och mitt skov av ulcerös colit för
         fyra år sedan......ja nu är det ännu en sjukdom att lägga
         till de andra....men blir det inte flera så får man inte klaga
         Ha det gott.............A......................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0