Måndag 7/2



     I natt på jobbet råkade det stå en
     Williamtårta i kylskåpet, men både
     Tarja och jag var ståndaktiga och
     åt vår keso med äpple och kanel.
     ja jag får ju egentligen inte äta frukt
     men vad sjutton ......ett äpple om dagen 
     håller doktorn borta eller något liknande
     heter det ju.......men jäklar när vi kom
     in på morgonen vad tårtsuget satte in, så
     jag föll för frestelsen, och tog en smak-
     bit, sen blev jag så jäklar trött..och när jag
     kom hem hade mitt blodsocker stigit till 12,9
     jag som inte har haft över 8,5 på dessa tre
     veckor som jag har ätit LCHF mat, och minskat
     mitt insulin till 1/3 av vad jag tog för 3,5 veckor
     sedan.......ofattbart egentligen, men jag måste
     säga att jag mår mycket bättre nu när inte sockret
     far upp och ner som en jojo......Så bara för att jag
     åt denna tårtbit i natt så satte Ågren sig på min vänstra
     axel, och för att bli av med honom så var en lång-
     promenad enda boten.....och vi gick långt Ludde
     och jag....ca dryga timmen var vi ute...och när
     jag kom hem var Ågren borta..........A.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Han Ågren är en envis liten jävel....

Det är bäst att göra som han säger,för annars blir man aldrig av med honom.

Kram

2011-02-09 @ 08:58:56
Postat av: ANITA

Jo du han är envis men han gav sig till slut...kram

2011-02-09 @ 10:39:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0