Lördag 12/2

               Jaha ja då var det invägningsdags och jag
               kan upplysa om att denna vecka har gått
               käpprätt åt........jag står på samma som
               för en vecka sedan.....men jag har fuskat
               denna vecka också, jag har ätit tårta lite
               potisgratäng och en hel del choklad.......
               och i kväll blir det vitt vin i tunnan..........
               Det om detta, nu lite bilder från i dag....

                      Fortfarande is i tunnan, men eldning pågår....



              Vakthunden är med och kollar så att allt går
              rätt till men framför allt att inte grannens katter
              kommer in på hans revir..........



                Denna eldkorg har Johan gjort åt oss och den
                ska vi tända en brasa i när vi sitter i tunnan
                i kväll/natt........



           Vilken härlig dag det är i dag perfekt för bad......A.......










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0