Helgen



       Wilma tyckte att värmeljusen ser så tråkiga ut
       så därför målade hon dom med vattenfärger..



      Jag har gjort en potatisgratäng med köttfärs i till Erik
      och Daniel..........och jag har naturligtvis provsmakat
      i ett hörn och den dög........



               I brist på bröd får man äta fröbröd och det går
               också bra.........huvudsaken är att man har något 
               att lägga pålägget på......eller hur.....

               Ja som jag berättade i ett tidigare inlägg så hade
               jag gått ner i vikt denna vecka också......så därför
               firade vi med chokladskumbananer och starköl på
               lördagskvällen..........och sedan har jag gått med 
               dåligt samvete hela söndagen.......men inte mera 
               än att jag har provsmakat pojkarnas gratäng, men
               bara teskedsvis........kanske sju teskedar blev det,
               .....överfulla teskedar blev det faktiskt.....(ajaj)..........
               Nu är det snart dags för sängen...imorgon har Ludde
               tid för trimmning och jag ska tillbringa några timmar
               på Marieberg Galleria............A................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0