Dom



         Jag är trött efter mitt trenätterspass....men det
         är ju helt naturligt....konstigt vore det annars.....

         I morgon ska jag upp till min diabetessyrra och
         ta prover, jag har inte varit där sedan jag började
         med min lchf kost och jag vet att sjukvårdspersonalen
         inte gillar den kosten, så jag ska inte tala om från
         början vad jag äter.....men det blir spännande att
         se hennes min när jag berättar hur mycket jag sänkt
         mina insulindoser........det här med läkemedels-
         industrin är invecklade grejer........men som sagt i
         dag är jag trött så det blir inte så mycket gjort här
         hemma.....Goe Gubben har lagat mat hela helgen
         så kylskåpet är fullt det är bara att välja en passande
         maträtt.......Ha en bra måndagskväll..........A..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0