Vacuumpåsar



                                  GODMORGON..............

                  Efter ett skönt bad känns skinnet lent
                  och mjukt..........så här innan jul har
                  jag kört igång med att städa över-
                  fulla garderober........så typiskt mig
                  jag har väl annat att göra egentligen......
                  men jag tycker dessa vacuumpåsar
                  är skitbra....så nu har jag packeterat
                  sommarkläder, husbilssaker,gamla
                  dukar och gardiner och annat smått
                  och gott som ligger och skräpar men
                  som man inte vill kasta bort.............
                  In på vinden med det, så nu finns det
                  plats i garderoberna igen.....A..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhhhh om jag ändå kunde ha hälften av den där "ordning & reda" sidan hos mig.Men nääää den finns bara inte där och har aldrig funnits.

Jag bara trycker in där det redan är fullt....

Sen finns det t.o.m kläder från 80:talet i min garderob;)



Det var mysigt att bubbla med dig igår...Skulle kunnat bubbla i dagar(fniss).

Vi får ta resten när vi träffas nästa gång.

Önskar dig en mysig helg och kramar dig massor.



<3

2011-12-09 @ 12:42:07
Postat av: Anita

Men snälla Madde....jag är absolut ingen ordningsmänniska ska du veta......men när jag öppnar en garderob för att lägga in något och det bara väller ut saker så jag måste böja mig och ta upp då blir jag förbannad och då kan det hända att jag blir lite ordningsam....haha.....ja det var skitroligt att prata med dig igår...vi gör snart om det....ska förresten åka till Anki's magasin nästa vecka jag slår dig en pling då ....om du har lust att hänga på....Kram....

2011-12-09 @ 13:38:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0