Onsdag 14/12



                              GodMorgon

                Dagens frukost blev Keso med apelsin
                och till det två insulinsprutor.................


  

            Till Middag blir det Julmustkyckling gryta........
            
            I går var det handling hos CityGross och
            jag fick med allt som behövs till ett gott
            julbord......Annars är det som vanligt....
            en jobbarhelg är avklarad och jag har
            jobbat med olika syrror varje natt och
            det har varit kul......det blir ju inte tråkigt
            på så vis, och sedan kan man ju säga att
            alla tre nätterna var vi ute på hal is, för fy
            vad halt det har varit dessa mil vi kör på
            små skogsvägar......men både bilen och vi
            kom helskinnade tillbaka varje morgon.....

           Go Gubben kommer hem vid ett i dag för det
           står tandläkare besök på programmet, så nu
           är det dags att fixa till kycklinggrytan så den
           blir klar.....Ha det gott..........A.......................       

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gjorde också den där grytan...den var rätt så god faktiskt.



Kramen

2011-12-19 @ 06:14:32
Postat av: ANITA

Hej Madde....visst var den god...det var bara det att jag tog fel...istället för julmust tog jag en burk cocacola, men det gick att äta den också.....Kram...

2011-12-19 @ 08:18:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0