Bad



       Kände mig trött och frusen, så jag
       kröp ner i bubbelbadet.........efter
       jag satte på ångan och legat i ca 50
       min gick proppen.....Vilken tur att
       jordfelsbrytaren löste ut..........hmm
       sa jag till Goe Gubben......jag kanske
       blir strömförande här i.......nej nej
       oroade dig inte sa han ....det är där- 
       för vi har jordfelsbrytare.......sedan
       kom han och sa att nu går jag ut med
       Ludde........akta dig så att du inte halkar
       och slår ihjäl dig...när du går upp ur
       badet sa han.........vilket är värst
       dö direkt av ström eller ligga där i
       badet bruten, kallt och ont innan han
       kommer hem och hittar mig.......A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0