1 December 2011



             Då har vi gått i in i denna sista månaden
             december i år 2011........tiden står aldrig
             stilla....förutom när det händer något man
             tycker är riktigt overkligt........................



                    Hallen är nu färdig.......och efter
                    nyårshelgen ska vi direkt köra
                    igång med köket.......då blir det
                    röjning av julgardiner och stakar
                    automatiskt.....skönt................



                 Jag tror det var Mariana och jag
                 som härom natten när vi jobbade
                 kom att diskutera med en brukare
                 vad NA kostade.....och vi var alla
                 överrens om att det var dyrt att ha
                 tidningen....jag tror jag gissade på
                 1600-1700 kronor/ år...men brukaren
                 gissade på 1400/1500kr/år..............
                 i dag fick jag räkningen för nästa år
                 och den kostar 2580kr/år................

                 Goe Gubben läser som hastigast sport-
                 sidorna på morgonen innan han åker
                 till jobbet..........och jag läser tidningen
                 10-15 minuter i sängen varje dag, sedan
                 åker den till återvinningen......bortkastade
                 pengar eller...............A...........................
                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här läser vi NA på nätet kram AQ

2011-12-01 @ 17:06:42
Postat av: Mariana

Hej där Rallybruden... :)

Jodå, nog var det Du & jag som jobbade när vi diskuterade priset på NA. Och Du sa faktiskt att Du misstänkte att den kunde kosta över 2000 kr. Dyrt!

Jag läser den också på nätet... kanske inte samma känsla, men billigare. :)



Vad snygg hallen blev! Grattis!



Ha en bra helg... någon ska ju jobba... kram...

2011-12-01 @ 22:28:46
Postat av: Anita

Hej Anette och Mariana....Jo det blir billigare att läsa NA på nätet.....men goe Gubben och jag kom på att det blir betydligt bökigare med datorn i sängen

på Lördag och söndags morgon så vi kör nog pappertidningen i ett år till så får vi se sedan....Ha en bra fredag och Du Mariana får ha en bra jobbarhelg....Kram.......

2011-12-02 @ 07:04:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0