Torsdag 18/8

                   
 
       
                    GodMorgon

         I dag blev det en lång sovmorgon
         för inte kom jag i säng som jag
         skulle igår kväll.....solen skiner och
         det är varmt........så idag blir det nog 
         att sätta igång tvättmaskinen..........
         
         Igår köpte jag ett märjben till Ludde
         och det gnager han på en stund......
         sedan går han ut i trädgården och
         gräver ner det för att efter ett tag
         gräva upp det och komma in och
         lägger sig på vita ryamattan med
         detta jordiga ben.....kan det vara
         gott ?? konstigt beteende måste jag
         säga....och ryamattan är nu allt annat
         än ren.........Nej nu blir det kaffe ute
         på altan...........................A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0