Ring



        Jaha då har jag varit en sväng till Marieberg
        och handlat...b.la köpte jag mig en hamrad
        silverring som jag tyckte var fin.....tänk vad
        lite kan göra att man blir på gott humör i
        regnvädret....................... 
        Sedan kom jag hem och tittade i postlådan
        och hittade varsitt brev till Goe och mej....
        tror jag i allafall, inte kunde de väl vara till
        Ludde.....fast han är ju en riktig livsnjutare
        han också..............................................



    Ha ha klockrent.....nej nu ska jag gå och steka röd-
    spätta.........Ha det gott.....A..................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behövs så lite för att förgylla dagen,ett leende,ett vänligt ord eller en klapp på axeln.En snygg hamrad ring som du köpt och brevet med den överskriften är pricken över I.Ha en fortsatt bra kväll Kram AQ

2011-08-25 @ 18:59:31
Postat av: Anita

Ja du Anette det var en glad förmiddag jag hade....Kram.......

2011-08-25 @ 19:25:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0