Regn



         Är bara tvungen att slänga in ett inlägg......jag 
         kan ju inte bara sitta i baddräkt i en solstol
         på en solig sandstrand, nu när regnet öser ner
        
         Jag har nu jobbat 2 av mina 3 nätter och hitills
         har det gått bra.....men jäklar vad jag sover
         det tar sin lilla tid att vara vaken hela nätterna
         när man varit ledig i 8 veckor och har fått gått
         och lagt sig varje kväll.....men några jobbar-
         pass till sedan är jag inne i det igen.....har
         inte haft tid att titta in på andra bloggar eller
         svarat på kommentarer men det kommer......A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana Wargenfjärd

Hallå där....



Ja, nu är Du i full gång med Din tredje natt.

Jag tyckte att Du klarade första natten galant,

då vi kämpade tillsammans. Se till att vara pigg på onsdag kväll! :)Ha det gott till dess!



/Mariana

2011-08-07 @ 23:25:30
Postat av: Madde

Förstår dig helt det där med att det är jobbigt att vara vaken en hel natt när man inte är van längre och har vändt rätt så dygnet.

Hua hemska tanke...man sover ju som en stock om dagarna i början efter semestern.



Kram kram



Madde

2011-08-08 @ 10:46:20
Postat av: Madde

PÅ dygnet ska det vara...inte så;)

2011-08-08 @ 10:47:41
Postat av: Anita

Hej Mariana....Ja det känns faktiskt bra att börja jobba igen....och första natten var jag glad att det var dig som jag fick jobba med...som har vanan inne....för jag kände att vissa saker glömde jag bort.....men nu är jag varm i kläderna så på onsdag kväll kör vi igen.....Kram....

2011-08-08 @ 16:04:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Det gick rätt bra första natten men jag kände när jag kom hem att jag var trött....men sov inte så bra ändå....men sov desto mera i söndags och i dag ......Kram.....

2011-08-08 @ 16:08:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0