Regn


          Fy fy fy säger jag bara ....vilket skit väder
          vi har....hoppas att det klarna upp annars
          är det bara att dra något gammalt över
          huvudet eller gå och lägga sig i sängen
          igen..........för det är något som jag har
          gjort dåligt i natt.......somnade ca 0230
          och vaknade 0630.....4 timmar........så
          dåligt brukar jag inte sova på dagen, när
          jag har jobbat natt........Tvättmaskinen
          har pajat....tydligen är det värmelementet
          som har gått åt skogen....så innan jag kom
          på det, så har jag tvättat i kallvatten.......men
          vissa säger att det ska gå bra det med.......
          Tvätten luktar iallafall gott av sköljmedel...
          Hoppas nu att Goe får fatt på ett nytt element
          i dag så jag kan fortsätta tvätta.........

         I dag blir det nog en jäkla tråkig dag så jag
         tror att jag åker till Marieberg Galleria så
         fort dom öppnar......enda fördelen med att
         åka dit en sådan här dag är ju att man ser
         inte ut vad det är för väder, när man springer
         där inne i affärerna......A...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det låter som en bra idé det.Åk och shoppa loss lite du....så slipper du allt regn för en stund.



Kram Madde

2011-08-25 @ 09:02:54
Postat av: Anita

Ja du Madde nu ska jag bara borsta tänderna sedan drar jag.....Kram....

2011-08-25 @ 09:29:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0