Måndag 8/8



    Ja då är mina tre först nätter
    gjorda på jobbet....och det
    gick bra.....hjärnan började
    snabbt komma in i arbets-
    tänket och jag har jobbat med
    tre bra syrror dessa nätter så
    det känndes tryggt........nu har
    jag några nätters ledigt innan
    jag går på igen..................



       Goe Gubben har nu målat klart vårt nya
       tv-rum och jag har varit hos atelje
       Christina och köpt nya gardiner.......så
       snart kommer bildbevisen, jag trivs så
       bra där uppe och jag somnar så gott i
       dom nya fåtöjerna........det blir nog en 
       mysig höst under takåsen, med kräftor
       glögg och julskinka.....haha nej jag
       bara skojar det är ju fortfarande sommar

       Nej nu väntar diskhon på att bli tömd och
       Goe är ute och klipper gräs så jag är den
       som är inne och få ta hand om den....A.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att få ett nytt TV rum,alltid roligt med det nya.Hösten närmar sig och det är härligt det med,faktiskt skönt att börja jobba igen har längtat och raggsockestickningen har åkt fram inför vintern.Allt har sin tjusning.Må gott och kram AQ

2011-08-08 @ 23:01:42
Postat av: Anita

Ja nu har ju Augusti mökret kommit och då blir det mera inomhus-aktiviteter......det är med blandade känslor tycker jag, som gillar sommar,sol och hav...

.....Kram....

2011-08-09 @ 11:50:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0