Kalas



       Födelsedagskalas i dag för Erik, Goe Gubben och
       mig........det var Go'es syster Bettan och mor Siv
       som kom hit och vi bjöd på lite mat..........vi hade
       önskat oss en grillpanna och den köpte vi igår när
       vi ändå var inne till Marieberg och handlade.........
       samtidigt köpte vi en till Erik för han hade också
       önskat sig en sådan.........................................



         Vi fick pengar av Bettan och Siv så nu gäller
         det att klura ut något mera som vi vill ha.....
         Vi fick även en hemvävd duk som Siv hade
         vävt........................................



            Tomatplantan som står inne i kuvösen har
            nu börjat att leverera små röda tomater...
            jättegoda.........nej nu blir det att lägga upp
            fötterna på en fotpall en stund.....men jag är
            inne på att ta en spa-kväll i bubbelbadet lite
            senare, och få lite fotvård och manikyr av
            Goe Gubben .......................A......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får säga grattis till er alla,grillpanna var inget dumt val,använder min nyinköpta titt som tätt,fin duk fick du oxå roligt med hemvävt och mysigt med släkten på middag Kram AQ

2011-08-21 @ 23:48:24
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja det är kul när man tar sig tid att träffas....grillpanna hoppas jag kommer att bli väl använd....Tack för Gratulationerna....kram....

2011-08-22 @ 11:26:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0