Fredag 5/8



          Ja nu är det slut på sötebrödsdagarna..........
          I kväll börjar allvaret och efter lång ledighet
          känns det rätt bra.....att man kommer in i
          den vanliga lunken känns ganska tryggt
          nu efter allt flackande med husbilen...........
          så nu kör jag igång med en 3-nätters....
          lika bra att köra igång stenhårt...............

          GRATTIS GOA LUDDE på din 2-års dag i dag
          han ligger ute på framsidan och ser helt av-
          slappad ut....han bryr sig inte ett dugg om
          sin födelsedag........själv sitter jag och lyssnar
          på Sommar i P1 med Patrik Sjöberg.......A........ 


 
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vardagen är här igen och det känns rätt ok,själv har jag ett par dagar kvar på semestern och jag suger på karamellen.Ska bli skönt med vardag och rutiner igen,jobb och skola drar igång och allt blir som vanligt och det är ju "bara" ca 48 veckor kvar till nästa sommarsemester.Ha det gott Kram AQ

2011-08-05 @ 14:18:20
Postat av: Madde

Ha det nu så mysigt på jobbet i natt och hälsa de som jobbar så gott från mig.



Ett hipp hurra för lilla Ludde så klart.

Är han redan två år???Vad fort tiden går,jag tycker att det var nyss han kom till er.



Kraam<3

2011-08-05 @ 14:52:23
Postat av: Madde

Hoppas att natten varit lugn och bra.

Tänkte allt på dig några gånger.



Kram

2011-08-06 @ 08:57:13
Postat av: Anita

Hej Anette...ja nu är allt som vanligt igen, nu är semestern ett minne blott.....men ännu är ju inte sommaren slut som tur är...Kram.....

2011-08-08 @ 16:11:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja Goe Ludde har fyllt två år....det går ju skitfort...och jobbarnätterna gick galant....jobbade med Mariana första natten som tur var...och andra natten med Anna och tredje med Arne så det var olika syrror varje natt men det gick jättebra och helgen gick himla fort, fast vi har att göra nästan hela nätterna.....Kram.....

2011-08-08 @ 16:15:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0