Återbud



                            I dag är det återbudens dag
                            I dag klockan 11 skulle jag
                            varit hos Tarja....men hon
                            ringde när hon var på väg till
                            jobbet och sa att hon var tvungen
                            att jobba natten....och då skulle hon
                            sova på f.m det förstår jag......
                            Klockan 9 i morse ringde hon
                            som skulle trimma Ludde kl 14
                            i morgon, och sa att hon hade fått
                            tid på usö i morgon e.m.....så vi
                            ändrad tiden till nästa vecka istället
                            Klockan 14 i dag skulle Camilla på
                            städfirman komma och kolla hos mig
                            men hon ringde och sa att hon hade
                            dubbelbokat sig och sådant kan ju 
                            också hända......sedan fick jag brev 
                            från VC där jag hade tid hos diabetes ssk
                            på fredag, men hon var på kurs då så
                            den tiden är också flyttad........nu håller
                            jag tummarna för att APT på onsdag e.m
                            och frissan på fredag e.m ska bli av....A...
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0