Torsdagkväll



       Wilma var här på besök igårkväll......det var första kvällen
       som jag var feberfri så Goe Gubben hade bestämt att vi
       skulle ta en sväng med husbilen.......och den turen gick till
       Hallsberg....och där köpte vi oss varsin kebabrulle som vi
       delade med Ludde i husbilen och sedan åkte vi hem, och jag
       var så slut, så innan klockan hade blivit 2200 så sov jag som
       en stock.....vaknade vid 02 tiden av en hostattack så både
       Goe gubben och Ludde vaknade....hostade nog i en kvart
       innan det gav sig...............vaknade sedan av att Ludde ylade
       i sömnen så vi fick väcka honom innan det blev tyst.............

       Jag sov gott när goe ringde hem 0930.......men sedan blev det
       en promenad med Ludde...........................A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0