Tillbakablick


               Ringde i går kväll och sjukskrev mig på
               jobbet, det går ju inte att hjälpa andra
               när man knappast klarar sig själv.......

               Här kommer lite bilder från Teneriffa....



        På Hotell sol Tenerife bodde vi på 10 våningen det
        fanns 11 våningar, så utsikten var det inget fel på



            Utsikt från en sida av balkongen.......



       Rent och fint.....klockan sex varje morgon när klubbarna
       stängde....kom dessa goa gubbar som städade alla gator...
       något vi skulle behöva i skräpiga Fjugesta......och tänk att
       det sprang lösa hundar men inte en enda hundbajs såg man



        Vi var naturligtvis på Kina resturang, och där fick jag
        berätta för dom att jag ville ha friterade jätteräkor,
        för det hade de inte på menyn....men de fixade det
        och det var jättegott...det åt jag två kvällar på en vecka



          Och efter maten blev det naturligtvis....snopp-
          pojken i glaset för Ann-sophie och mej.........
          Lasse och Lars fick naturligtvis tjejer i sina glas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0