Skitsjuk

     Fy vad dålig jag blev i dag....febern kom som
     ett brev på posten....var och blod kommer från
     bihålorna och nyser gör jag så det svartnar för
     ögonen......Ludde kraken orkade jag inte gå ut
     med i dag men som tur var kom Erik efter jobbet
     och gick med honom i elljusspåret, tur att det är
     helg så Lars är hemma....annars hade det blivit
     vård av hund för honom........Mitt blodsocker har
     skjutit i höjden och det beror nog på infektionen
     för någon matlust har jag inte....men nu har jag
     ätit lite keso och ett ägg till mina två insulinsprutor
     Jag gick upp ett kilo på Teneriffa men det har jag
     redan gått ner.......jag har varit uppe från sängen
     kanske trekvart i dag och nu är det dags att lägga
     sig igen....Ha en bra Helg.........A........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej!

Katarina

2011-04-01 @ 23:33:49
Postat av: ANITA

Tack Katarina...Så här däckad har jag inte varit på många år.......

2011-04-02 @ 09:04:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0