Onsdag 20/4



        Grattis Daniel på din 34 årsdag.......Jag har gjort en
        smörgåstårta till honom .....och igår när jag varit och
        handlat så var jag lite snål och plockade i lite väl mycket
        i en av papperskassarna....så när jag stannade på Damm-
        gatan och skull lasta ur alla varaora så bar det sig inte
        bättre än att botten på ena kassen gick ur och alla varor
        rullade ner för Dammgatan och en del under bilen........
        det var sillburkar majonäs räkor påskmust och godis i en
        salig röra........då var kärringa Sandström inte glad kan
        jag säga.........men nu ska smörgåstårtan bara garneras
        sedan blir det kalas på Kastanjen i kväll...........A..........

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Grattis till Daniel först såklart!

Hmmm jag kan nog förstå hur ilsken du var där ute på gatan när kassen gav sig.



Kram

2011-04-20 @ 10:46:54
Postat av: ANITA

Daniel tackar och bockar.......jag haha du må tro att jag har varit stressad och så kassjäveln som gick sönder det var grädden på moset ungefär....

Kram......

2011-04-22 @ 11:35:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0